2011 m. vasario 28 d., pirmadienis

Suwon'as ir metro

Suwon'as, tai Gyeonggi-do provincijos sostinė, Seulas yra tos pačios provincijos specialusis miestas, kodėl jis specialusis dar pats neišsiaiškinau.. :) Taigi Suwon'e gyvena nei daug nei mažai 1 milijonas ir beveik 100 tūkstančių gyventojų, tai tik kaip trečiadalis Lietuvos... :) Beje jame yra, kiek girdėjau, labai graži pilis, kurią būtinai kada aplankysiu.
O kodėl rašau apie Suwon'ą? O gi todėl kad tai mano vartai į metro pasaulį! Aš iš šio miestuko, požemiais ir antžemiais galiu pasiekti Seulą per truputį mažiau nei 1 valandą, aišku priklauso nuo vietos į kurią noriu vykti. Apie patį metro, jį sudaro 14 linijų, jų bendras ilgis 755 km. Per dieną juo pravažiuoja maždaug 5.6 mln keleivių.. O iš įdomesnių dalykų,  metro traukinio darbo laikui baigiantis, jo paskutinė stotele gali būti ir viduryje linijos, o kad ta galutinė stotelė pasiekta pranešama tik korėjietiškai. Aišku gali būti, kad aš pražiopsojau magiškus žodžius "last station" ar ką nors panašaus, bet man atrodo, kad jų nebuvo. Taip pat nemačiau ir angliško užrašo kuriame būtų nurodytas paskutinės stoties pavadinimas. Taigi kai aš su kambarioku buvom tam traukinyje, kuris pasiekia savo galutinę stotelę vidury linijos, mus išgelbėjo kažkoks atsitiktinis vaikis, kuris pasakė jog tai galutinė stotis, o tai dabar tebebūčiau gal dar uždarytas vagone, kur nors Seulo metropolitene.. :)
Lyginant Seulo ir Maskvos metro, Seulo atrodo kur kas saugesnis, nes pastatyti atitvėrimai žmonėms nuo bėgių, tai stiklinė siena su durim, kurios atsidaro kai traukinys atvažiuoja. Traukiniai kur kas naujesni ir juose kolkas dar nebuvo taip, kad vidury metro linijos traukinys sustotų ir užgestų visos šviesos, kaip antai buvo Maskvoje.. :)
O patį metro dar žadama plėsti, šiuo metu kaip tik kasama linija link miestelio, kuriame yra mano universitetas. Tai stengiamasi daryti po gatvėmis, nuo jų nukasamas, asfaltas ir jos padengiamos geležine danga, po kuria būna kelių metrų duobė, o kažkur giliai rausiama.

Namukas Suwone

Suwono metro stotis

Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto Suwone

Namukas netoli mano univero, sunkiai, bet matoma geležinė danga ant
kelio, po ja bus metro linija


Bažnyčia, kurių labai daug ir jų kryžiai raudonai šviečia :o

Parkelis netoli mano universiteto

Pasportuokime parkely

3 komentarai:

  1. oho kiek švieselių, jaučiu po tokių pasivaikščiojimų, naktį dar ir užsimerkus akyse mirguliuoja:) daug dangų raižančių namų? beja Suwoną esu girdėjęs iš fūlios. Lyg ir gerą komandą turi šitie. Kai proga bus pažėk jų fūlę, kieti jie ten, Hiddinkas padarė iš jų azijos olandais, gražiai labai lošia, turėtų ir komandose panašiai lošt:)
    beja prie kitos progos, pažėk Lost in Translation, ten beroc Honkonge ar tai Japonijoj filmuota, bet gal bus patirtų matytų situacijų dėl kitokios kultūros ir šnekos:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Čia dar nelabai mirguliuoja :) Kituose vietose dar daugiau tu švieselių, čia jie visi pasinešę ant to ;D Maždaug pirdos su mirgančiom neonkėm ir panašiai. :)
    Na čia kur aš gyvenu labai tokių super didelių namų nėr, tačiau pačiam Seule.. Tai daug daug daug.. :) Čia daugiabučiai kurie dabar statomi visi yra nežemesni nei 20 aukštų :) Bent jau aš žemesnių kolkas nemačiau naujos statybos :D
    Gali būt, kad Suwonas turi stiprią komandą, nežinau :) Gali būt, kad tu Suwoną girdėjai dėl to, kad Park Ji-Sung iš Manchester United ir Korėjos rinktinės kapitonas čia užaugo :) Jo vardu yra gatvė pavadinta :D Man korean buddy rodė. Ten dar gatvės pradžioj toks didelis plakatas kurime maždaug užrašyta "Čia užaugo Park Ji-Sung" :)
    Filmo reiks pabandyt paieškot, nors dabar nelabai turiu laiko žiūrėt :D

    AtsakytiPanaikinti