2011 m. balandžio 29 d., penktadienis

Kai sakuros žydėjo.

Vat kelios foto iš mano campuso ;) Čia prieš porą savaičių darytos, kai Sakuros žydėjo :)
Už sakurų matyt barakas mano






Ant namo auga medžiai, gaila užlipt negalima :(


4 komentarai:

  1. oo blemba gera meta pasirinkai erasmusui. kazkur skaiciau, kad japonijoj labai padideja turizmas pavasari, sakuru zydejimo metu:)
    grazu!!! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir čia dar ne pats žydėjimas, per patį fotiko taip ir nesugebėjau išsitraukt.. :D Čia nuotraukos darytos pries 2 savaites sekmadienį, o pats žydėjimas buvo antradienį trečiadienį.. :)
    Jo aš ir girdėjau, kad Japonijoj padidėja turizmas, bet ne šiemet ;D
    Tarp kitko prie balto tilto sakuru yra pasodinta. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. o ant pačių vyšnių dar spėsi vasara?:) pas mus ant lietuvos kažkaip lėtokai pavasaris ateina. va prieš puse mėnesio Vienoj buvau, tai ten viskas žalia žalia visur ir žydi viskas aplinkui. čia dar tik dabar pirmi lapai dyksta:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nžn kada čia tos vyšnios subręsta :) Ir aš išvis sakuros užaugina valgomas vyšnias :D Šiaip manau, kad nelabai spėsiu, kadangi turiu bilietą namo birželio 23 :> Tai.. Abejoju, kad taip greit subręs :) Jei išvis subręs ir/ar bus valgomos :D

    AtsakytiPanaikinti